Categoría(s): | Shoot 'em up | ||
Desarrollador: | Rage Games Ltd. | Wikipedia | MobyGames |
Incoming es un shoot-em-up de varios vehículos con elementos de acción y estrategia variados y frenéticos. Durante el transcurso del juego, controlarás una variedad de equipos, desde torretas hasta aviones de combate en misiones que incluyen ataque, defensa, interceptación, reabastecimiento, escolta y muchas más.
Es el futuro cercano. Los cada vez mayores avistamientos de ovnis a principios del siglo XXI eran de poco interés para los gobiernos de la Tierra, pero cuando los ovnis atacaron la base lunar internacional en mayo de 2008, quedó claro que los extraterrestres tenían intenciones distintas a la observación. Después de la primera incursión alienígena, la Tierra movilizó todas las naves espaciales disponibles en un intento desesperado por evacuar a los más de 600 empleados de la base. Un grupo heterogéneo de lanzaderas y cohetes orbitales modificados apresuradamente lograron atravesar las defensas alienígenas y evacuar a varios cientos de personas, pero la campaña de terror alienígena apenas había comenzado.
Después de ataques precisos a las instalaciones espaciales de la Tierra y con la creciente evidencia del establecimiento de una base alienígena en el Ártico, los gobiernos de la Tierra decidieron tomar medidas. Se inició el trabajo en la construcción secreta de la enorme Matriz de Seguimiento y Detección de Anomalías (ADATA) en los desolados picos africanos cerca del Monte Kilimanjaro. En ocho meses, la instalación estaba casi terminada, pero los extraterrestres ya habían detectado las pruebas de la instalación y estaban en camino...
Incoming presenta seis escenarios que se juegan secuencialmente. Cada escenario se divide en diez fases secuenciales, cada una de las cuales es una misión vital para el éxito de la campaña general. Si no se completa una fase, se perderá una "vida", se perderán tres vidas y se terminará el juego.
Si juegas en el modo Acción de campaña, además de los seis escenarios estándar, hay cuatro escenarios "virus" adicionales al final del juego, cada uno de los cuales consta de una sola fase. Hay otras misiones ocultas en el juego para los jugadores más decididos, ¡pero te las dejamos para que las encuentres!
Las fases finalizan si se produce una de las siguientes tres condiciones:
Durante el juego, las fases pueden verse interrumpidas por subfases estratégicas. Estos requieren que uses la pantalla táctica para comandar tus fuerzas contra los alienígenas.
Incoming is a multi-vehicle shoot-em-up with frantic, varied action and strategy elements. During the course of the game, you will control a variety of equipment, from gun turrets to combat aircraft in missions which include attack, defence, interception, re-supply, escort and many more.
It is the near future. The steadily increasing sightings of UFOs at the beginning of the 21st century were of little interest to Earth's governments, but when UFOs attacked the international moonbase in May 2008, it was clear that the aliens had intentions other than observation. After the first alien raid, Earth mobilised all available spacecraft in a desperate attempt to evacuate the 600+ personnel on the base. A rag-tag bunch of hastily modified shuttles and orbital rockets managed to break through the alien defenses and evacuate several hundred personnel but the alien campaign of terror had only just begun.
After precise attacks on Earth's space facilities and with growing evidence of the establishment of an alien base in the Arctic the Earth's governments decided to take action. Work began on the secret construction of the massive Anomaly Detection And Tracking Array (ADATA) in the desolate African peaks near Mount Kilimanjaro. Within eight months the facility was nearly complete - but the aliens had already detected the facility's test runs and were on their way...
Incoming features six scenarios which are played sequentially. Each scenario is split into ten sequential phases, each of which is a mission which is vital to the success of the overall campaign. Failure to complete a phase results in the loss of one "life" three lives lost and it's game over.
If you play the game in Campaign Action mode, then in addition to the six standard scenarios, there are four bonus "virus" scenarios at game end which are each made up of a single phase. There are some other missions which are hidden in the game for the more determined players, but we'll leave them for you to find!
Phases end if one of the following three conditions occur:
During the game, phases may be interrupted by strategic sub-phases. These require you to use the Tactical Display to command your forces against the aliens.
Incoming aliens! Incoming aliens! They've already attacked the international moonbase, and they may already have a base in the Arctic! Earth is building a huge tracking station as first part of the counterattack, but now you detect incoming aliens and they don't look friendly! Defend your base against the initial incursion by manning turret, tank, helicopter, harrier jet, and even captured alien fighter as you battle the aliens in various continents, and eventually lead the counterattack on the moon!
Incoming is a 3D shooter with plenty of action. In arcade mode, you can play it as a straight shooter. Some missions have you manning an immobile turret where you simply aim at the sky and engage incoming bogeys. Other missions can have you control a ground hovertank engaging enemy ground threats. Yet other missions will have you control a helicopter, a Harrier jumpjet, and even a captured alien fighter. There are also an "action" mode and "action-tactics" mode, where you are given some limited control of other friendly units.
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70.00 | |
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